Badania przy pracy licencjackiej
Self-Montaż - to wyzwanie, które jest warte czasu i wysiłku
Jest to pierwszy z serii trzech artykułów dotyczących edytowania własnego pisania. Zbyt wiele pisemne komunikaty są wysyłane bez pisarza nawet czytać je uważnie, a tym bardziej ich edycji. To duży błąd, bo dobre edycji poprawia nawet najlepszy pisanie.
Edycja własnego pisma może być wyzwaniem, ponieważ jesteś tak obeznany ze swoim własnym stylu, że nie można łatwo zobaczyć, jak można je poprawić . Twoje ulubione słowa i zwroty są tak naturalnie, że ty nie zauważyć ich przepracowania, co zmniejsza ich skuteczność w czasie.
Te same problemy dotyczą nieprawidłowe korzystanie z żargonu. Te słowa, wyrażenia i akronimy ty i twoi koledzy używać bez myślenia może być kłopotliwe, gdy czytane przez kogoś spoza firmy lub branży. Trzeba spojrzeć na nich podczas procesu edycji.
Również dlatego, że wiesz, co piszesz na temat i można łatwo śledzić swoją własną logikę, można zakładać, będzie jasne dla czytelnika, też, ale to nie zawsze jest sprawa! Więc gdzie należy rozpocząć edycję wiadomość? Czytaj.
Sprawdź swoje struktury komunikatów
Start z wielkiego obrazu, patrząc na ogólną strukturą wiadomości. Jeśli jest długa, czy rozbić tekst z poddziałów? Poddziałów pomóc czytelnikowi śledzić historię logicznie, więc nawet stosunkowo krótkie komunikaty mogą z nich korzystać.
Nagłówki powinny pasować zawartość

Spójrzmy teraz na tych pozycjach. Po pierwsze, mają one dokładnie przedstawiają przedmiot, który jest pisanie o swoich odcinków? Dodać do nich jasne i oczywiste - czytelnik nie powinien się domyślić!
Czy zawartość w odpowiedniej kolejności?
Następnie ma jeden pomysł płynąć naturalnie i logicznie w następnym? Czy korzyści wiadomość od reorganizację przedmiotów? Oto przykład, aby zilustrować, co mam na myśli.
Załóżmy, że napisał raport do zarządzania zalecający zakupu nowego pakietu oprogramowania do systemu księgowego. Oczywiście, nie jest to koszt, a ty zrobiłeś analizy kosztów / korzyści kopię zapasową swoich rekomendacji.
Jeśli korzyści znacznie przewyższają koszty, umieścić analizy kosztów / korzyści aż blisko początku. Z drugiej strony, jeśli koszt jest wyższy niż chcesz przesunąć analizy kosztów / korzyści w dół tak, że można rozszerzyć na wszystkich świadczeń przed wspomnieć koszt.
To wskazówka cenna ze świata marketingu, a wszystko to ma pewne rozsądne edycji na poziomie "Big Picture".
Helen Wilkie to profesjonalny głośnik, prowadzący warsztaty i autor na komunikację w pracy. Odwiedzić jej blog, Communi-keys.com, w artykule 1 i 2 artykułu z tej serii własnym edycji.
Artykuł napisany przez: